Klaarmaken voor Cambodja - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Thomas Jitske - WaarBenJij.nu Klaarmaken voor Cambodja - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Thomas Jitske - WaarBenJij.nu

Klaarmaken voor Cambodja

Door: Jitske

Blijf op de hoogte en volg Thomas

02 Juli 2014 | Nederland, Tilburg

Ojee ojee, de spanning begint te stijgen de eerste afscheidsknuffels zijn al gegeven... Het duurt niet lang meer of wij zitten 7 weken in het verre Azië!

We hebben onze laatste tentamens gemaakt, portfolio's ingeleverd. School is bijna afgerond voor dit jaar. Dit betekend maar een ding; focussen op Cambodja! Met de dag stijgen de spanningen en de zenuwen, maar wat hebben we er zin in!!!

De laatste dingetjes zijn besteld en alles is in huis. Maandag en dinsdag kunnen we onze tassen gaan inpakken, maar stiekem wil ik nu al mijn tas inpakken en gaan!

We hebben een waslijst met dingen die we kunnen zien en doen in Azië dus dat gaat helemaal goed komen. En het is aan ons de taak om jullie hiervan zoveel mogelijk op de hoogte te houden. Als jullie ons heel erg gaan missen is er altijd nog de mogelijkheid om te skypen, mijn skype naam is Daishol (geen vragen).

Dus nog een weekje wachten en dan komt het eerste verslag vanuit Cambodja!

Groetjes,

Thomas & Jitske

• 02 Juli 2014 - 12:30

Willie:

Kan niet wachten op jullie avonturen, maar maak het niet te spannend.

• 02 Juli 2014 - 18:39

Tante Monique:

Lieve Thommie ( en Tjitske)
    Wens jullie een geweldige reis! Enjoy! liefs, van tante

• 02 Juli 2014 - 21:05

PapT.:

Elke (inner/uiterlijke) reis is verdorie spannend! Liefs, pap

• 02 Juli 2014 - 23:55

Tim:

Aaaah, spanneeeeend! (:

Ik ben heel blij voor jullie, maar ook een beetje jaloers. Ik ga in ieder geval met smacht wachten op jullie volgende verslag!

Haha, Tjitske.

• 03 Juli 2014 - 14:25

Dorothée:

Ik vind het oooooooook spannend! Maar we zien elkaar nog zondag. xx en tot dan

• 04 Juli 2014 - 14:08

Jonathan:

Leuk, geniet ervan!

• 07 Juli 2014 - 08:57

Toos (mam:

zaterdag gezellige afscheid lunch gehad met de twee wereldreizigers,
    hele goede reis!!!! geniet van alles en kom gezond weer terug.

• 08 Juli 2014 - 13:01

Anneke:

Succes met het laatste pakwerk,het afscheid nemen.Een heel fijne leerzame en leuke reis toegewenst samen. Ga jullie hier volgen en help opa en oma er ook wel mee :-)